دوشنبه، دی ۲۷، ۱۳۸۹

این روزها

این روزها مخصوصا این دو روز اخیر خیلی خوش گذشت و خوشحال بودم و این خوشحالی با اومدن برف بیشتر شد.
برف و برف بازی رو خیلی دوست دارم هرچند امروز نتونستم برم برف بازی....
اما در کنار این خوشی ها یکم نگران و ناراحت هستم. دلیلش هم مشکلی هست که بعد از یک ماه دوباره به سراغم اومده و دیشب هم خیلی شدید شد. این مشکل دعوای من با خداست سر بعضی موضوعات زندگیم که اتفاقا خیلی هم خنده دار هستن اما انقدر مهم شدن که روی اخلاقم و روحیاتم تأثیر دارن طوری که مدام در حال تغییر هستن. هرچند می دونم این دعوا ها بی فایده هست و پیروز میدان هم خداست اما....
به نظرم خدا تنها کسی هست که در دعوای با انسان همیشه پیروز هست و آدما ناکام....
نظر شما چیه، میشه تو دعوای با خدا پیروز شد؟؟!!

۱۹ نظر:

ناشناس گفت...

خب ...
هواشناسی اعلام کرد از اواخر هفته یه سامانه ی جدید بارشی در راه ِ
دعا کن دوباره برف بیاد تا بتونی بری برف بازی ...
همه یه جورایی با خدای خودشون گاهی حرفشون میشه ...
نباید خیلی این دعوا هارو جدی بگیری
این که کی تو این دعوا برنده میشه ؟
خب خودت که بهتر میدونی ...
البته با اون سر و زبونی که تــو داری میدونم که خدا هم در مقابل ات کم میاره :دی

ناشناس گفت...

سلام Mr.Danials
نمی دونستم بلاگ برپا کردی :دی
کلی خوشحال شدم.
موفق باشی داداشی :)

فرهاد گفت...

دعوا با خدا!!؟
هیچ وقت مستقیم با من طرف نشد تا تکلیفم رو باهاش مشخص کنم!
همیشه یکی از بندگانش رو به جنگ من میفرسته! ، مخصوصا سلحشور نامدار و جنگجوی دلاورش که به "شکست ناپذیر" معروفه زیاد به جنگ من میاد! پدرم رو عرض میکنم!!!
حالا کی تو این دعوا پیروز...!؟

ناشناس گفت...

از اینکه این 2 روز خوشحال بودی خوشحالم
راستش من و خدا که یه طرفیم ... من ببرم یعنی اون برده... اون ببره یعنی من بردم
خیلی جاهام هوامو داشته ولی من نفهمیدم ...
بوسسس

gharibe89 گفت...

فک نمی کنم این دعوا برد و باختی داشته باشه .. آخه خدا همیشه با ماست ..
امیدوارم در بی حواس ترین لحظه ی زندگیت که داری تو خیابون قدم می زنی یکی با گوله برفی محکم بزنه تو صورتت :))

مسعود گفت...

نه بابایی، آخه جاتو اشتباهی انتخاب کردی، اگه قراره با خدا دعوات بشه بهتره بزنی زیر هرچی اعتقاد به خدا و دین و این چیزاس، چون به قول خودت خدا همیشه برنده س :)

ناشناس گفت...

من که خدام خیلی مهربونه و من رو آزاد آفریده با یک حسی به نام "انسانیت"
من اون حس رو احترام می زارم و با خدام هم رفیقم.
اگه اشتباه کنم ضرر می کنم و اگه تصمیم درستی بگیرم، حالشو می برم
[چشمک]

شاهین گفت...

همیشه خوشحال باشی

ولی

نه داداشی
تو دعوای خدا با آدما همیشه خدا پیروز نیست
اشتباهت اینجاست . خدا اصلا با آدما دعوا نمیکنه که پیروز و شکست خورده ای داشته باشه

بوسسسسسسسسس

امين گفت...

ما كه زمين خوردشيم
خوشحالمكه خوشحالي

آقای نیمه واقعی گفت...

درود!
آخه بچه خوب مگه آدم قحطه با خدا دعوا میکنی!!
درمورد اون سوالتم باید بگم من هرچی دارم از اون بعد غیرواقعیم دارم و بهش افتخار میکنم!
نوشته هات جالبن اما!
بدروووووووووووووووووود

جوجه اردک گفت...

عــــــــاشق برففففففففففففم!!!!!
اول یه چیزی نوشتم بعد گفتم قبل ثبت نظرم یه نگاهی به نظرات بقیه بندازم...
شرمنده شدم...

اعلیحضرت گفت...

گل

آقای نیمه واقعی گفت...

چرا اتفاقا تا الانم پام درد میکنه!!

آقای نیمه واقعی گفت...

چرا اتفاقا تا الانم پام درد میکنه!!

ناشناس گفت...

خوندمت
قول می دم لینک هم بکنم
کافی ه؟
ما این روزها از دوستی همین چند تا کار رو می تونیم انجام بدیم.
موفق باشی پسر

ناشناس گفت...

یادم رفت بگم:
آلفونسو

ناشناس گفت...

ااااااااااا
من چرا هنوز نظر ندادم؟؟؟؟
خوب اگه میشه وقتشو بیشتر کنید
خیلی برنامه خوبیه[خنده]

حسام گفت...

حسام بودماااااااااا

آرش سعدی گفت...

بهتره سلاحتو عوض کنی...