شنبه، دی ۱۱، ۱۳۸۹

آغاز

به نام یگانه ی هستی بخش

سلام
دانیال هستم ، البته بعضی هاتون من ُ میشناسین.
بعد از کش و قوس های فراوون تصمیم گرفتم که بنویسم.
Renaissance یا تولد دوباره عنوانی هست که انتخاب کردم ، دلیل این انتخاب اتفاقاتی هست که اخیرآ رخ داده تو زندگیم و می تونم به جرآت بگم با وجود این اتفاقات دوباره متولد شدم البته در این مورد طی پست های مختلفی توضیحات کامل داده میشه.
در ضمن سال نو میلادی رو به همگی تبریک میگم.
امیدوارم که روزهای خوبی داشته باشید.
به حمایت همتون نیاز دارم.
با آرزوی موفقیت.

۹ نظر:

محمد گفت...

تبریک میگم به خاطر وبلاگ
و
سال نو میلادی
خوش اومدی به جمع دوستان وبلاگ نویس

ناشناس گفت...

ایــــــــــــول دنیــــــــــی ما
غنسانست. زیباترین واژه فرانسوی که دنیارو متولد کرد همین غنسانسه. ممنون برای عنوان پستت
من دراینجا رسما حضور شما را به لایف تبرک و اینا عرض می نمایم.

شاهین گفت...

بالاخره تو هم معتاد شدی یبه وبلاگ نویسی ؟

کار خوبیه مثه خودت

کریسمست مبارک داداشی بوسسسسسسس

غریبه 92 گفت...

دو تا تبریک ، هم به خاطر وبلاگ زدنت هم به خاطر اون تغییراتی که گفتی ..
امیدوارم شاد و پیروز باشی ..

مسعود گفت...

سلام دانیال جان، امروز به فکرت بودم و میگفتم قرار بود بلاگ بزنی، تازه میخواستم از محمد بپرسم که گشتم و دیدم
هر در حال، مبارک باشه دادا. کلی خوشحال شدم داداشی ؛)

Maahan گفت...

به به! مبارکها باشه!

امين گفت...

انگار دير رسيدم
تازه از مسافرت برگشتم عزيزم
خوشحالم و اميدوارم موفق باشي
مانا باشي جوون

Danials گفت...

سلام
دوستان گلم از همتون بابت کامنت هایی که گذاشتید ممنون هستم.
با تشکر

ناشناس گفت...

تشکر بخره تو سرت!
یک آپ کردی رفتی؟ من بعد تو 5پست آپ کردم بابا
بدو بآپ تا یادشون رفته تو رو