سه‌شنبه، دی ۱۴، ۱۳۸۹

یه سری توضیحات

سلام به دوستای گلم
راستس بعضی از دوستان گفتن چرا وبلاگ باز کردی و رفتی؟ جوابش اینه که یکم در گیری دارم بابت درس و امتحانات میان ترم. یکی دو روز دیگه بیشتر خواهم نوشت....
موضوع بعدی این هست که خیلی ها مستقیم و غیر مستقیم پرسیدن که اخیرا چه کسی وارد زندگی من شده یا اینکه دارم با کی ترای می کنم.؟ خوب در جواب باید بگم که الانبرای بیان این مورد یکم زوده و نیاز به یکم زمان داریم تا اوضاع عادی بشه که برای این موارد در آینده بیشتر توضیح خواهم داد.
 شاد و موفق باشید....

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

عزیزم من فکر نمی کنم بخش چه کسی بودن مهم باشه که جای خودش مهمه اما بهتره دوستان نگرانی یا مهربانی برای رابطه سالم و صادقانه داشته باشند. بدون صداقت و روراستی هیچ رابطه ای دوم نمی یاره و از اونجایی که می دونم شما دنبال رابطه ای برای فردا هستی نه امروز، آرزو می کنم فردا در دست تو باشه، که هست.
بووووووس
-------
خوشگلم دقیق نکته تو اینه مه شما امتحان میان ترم دارید :(( =((

gharibe89 گفت...

گلم ، من آروزی همیشه و گرمم رو در حق تویی که امتحان داری می کنم ..
امیدوارم سر تمام جلساتت ، سر حل مهمترین مسئله ی امتحاناتت انقدر دستشویی بهت فشار بیاره که چشمات سیاهی بره :))

ناشناس گفت...

خوب بخونیـــــــــا درساتو ...
ما وبلاگ نویس ِ مشورطی نمی خوایمــا...

درباره اونی هم که داری باهاش ترای می کنی ... مطمئن هستم که خوشبخت ترین پسر ِ دنیاست وقتی تو رو داشته باشه ... حالا هر کی که می خواد باشه ...

فرهاد گفت...

ببخشید دیر رسیدم!!
یه ذره واسه تبریک گفتن دیره ولی خب وبلاگ لایت و قشنگی داری، مبارکه!
امیدوارم در همه امتحانات موفق باشی و 8ترمه تموم کنی!

mr. X گفت...

والا ما هم درس و مشق داریم تازه خانوممون کلی جریمه هم بهمون مبده اما هرگز از وبلاگ نمیگذریم!!!

Danials گفت...

شایان جان حق با تو هست.
غریبه جون تورو خدا از این آرزو ها نکن من خیلی حساسم میمیرم....
محمد جان من هم چون با اون فرد هستم خودم رو خوشبخت ترین می دونم.
فرهاد جان ممنون....
احمد جان چی بگم آخه بیشتر امتحانات عملی هستن و این ترم هم ترم سنگینی بوده تا الان. ولی من هم از زبلاگ نخواهم گذشت....
از همتون ممنونم

مسعود گفت...

اااا، بابایی دانیال ما که نفهمیدیم فرق امتحان میان ترم و با پایان ترم ولی خ امیدوارم خوب بدی، امتحاناتو :دی
به بچه ها هم بگو که اون ترایینگت من نیستما! ما سه تا رو کجا میبرید؟!؟!؟!؟ :دی

شاهین گفت...

حالا ما یه کم درگیر شدیم .

ولی اینقد اتفاقای گنده گنده میوفته و ما بی خبر بمونیم ؟

یه کم درگیری ها ت و کم کن درستم بخون بابا گیر نده دی

سورنا گفت...

امید وارم که امتحاناتو خوب بدی .
جای سنگین اون جدایی هنوز روی قلبم مونده و متاسفانه یا خوشبختانه هنوزم عاشقانه دوستش دارم

اعلیحضرت گفت...

[گل]